Photobucket
Photobucket Photobucket

NoCopyCat (x

Photobucket Photobucket Photobucket

welcome

Followers

like (:

Photobucket

Couples ♥

Photobucket Photobucket

Friday 13 May 2011

朋友们 我没事了 (x

我以后都不会因为一个那么花心的人哭到头都痛了 (x

他这种人 

不死都没有用 (x

祝你先在女友不会被你骗上床 (x

从我知道你是这种人之后我真的是恨你恨到要死 

你从此以后在我世界消失了 !

你根本不值得我去爱 !

你玩我 ?!

用镜子照下自己啦 !

你根本不配 !

我离开你是明智的选择 (x

* change topic *

chloe ~~~

love die you liaw 

love you from telling me the truth 

mwarks 

and and and 

jeng yee 

also love you because keep comforting me x3

okay lahh

stop right here 

buhbye :3

No comments:

Post a Comment